dinsdag 4 augustus 2009

Dag 3 van het NK; een taak!

Vandaag hebben we een taak. Maar het schiet allemaal niet op. Het is te warm en te stabiel om goede thermiek te geven en het is wat rommelen boven de start. Ik had wat eerder achter Koos en Martin aan gemoeten, maar ik was wat aarzelend. Uiteindelijk besluit ik om op 1850 meter dan toch maar - zegen de greep - naar keerpunt 2 te gaan. Ik had er geen geloof meer in dat het beter zou worden op de Chabre. Het is een lange glij en bij de fruitfabriek vind ik een belletje. Maar het lukt me niet echt hoogte te pakken en ik glij verder naar de Gache. Daar kom ik erg laag aan. Ik pruts nog wat maar moet even later toch landen in een veldje bij Joost. Even later staan ook Rob en Bo (Deen) bij mij in het veld. Slechts 25 km gevlogen van de 70, maar toch wel lekker gevlogen! Goed voor een 20ste plaats vandaag. En Koos, die stond als eerste op goal en heeft de dag gewonnen! Morgen gaan we naar Aspres.

Geen opmerkingen: