maandag 19 juli 2010

Dag 6 - 17 juli

's Morgens vroeg brengt Timothy me naar het ziekenhuis in Tremp voor mijn afspraak met dr. Gozzi. De operatie duurt 45 minuten, maar ik maak het niet echt mee. Wel gek om ze met een arm bezig te zien waarvan je rationeel weet dat die van jou is maar aanvoelt als een stuk hout dat los ligt van je lijf. Na de operatie mag ik toch niet meteen weg dus laat Timothy me achter om eerst flink te eten en dan veel te slapen. Wel lastig hoor als je niet veel Spaans spreekt en de zusters bar weinig Engels of Frans. Ook moet ik nog even, net na de operatie, bellen met de verzekering omdat er iets mis is gegaan.
Om 6 uur word ik, na nog even volgespoten te zijn met medicijnen, naar huis met Connie en Tanno, die bij Tremp geland is.
Ze vliegen vandaag een taak van 132 km met 7 keerpunten. Helaas geen Dutchies op goal.
Op de camping loopt Johnny er inmiddels ook niet al te vrolijk bij. Die is ergens aan het einde van de taak gecrashed maar kan zich er niets meer van herinneren.


Early in the morning Timothy drives me to the hospital in Tremp for my appointment with dr. Gozzi. The operation lasts 45 minutes, but I'm mostly not very awake. Silly to se them busy with an arm you know is yours but feels like a log and free from your body. After the operation I'm not allowed to go so Timothy leaves me to have a big meal and lots of sleep. Difficult to communicate when you don't speak a lot of Spanish and the nurses hardly speak English or French. I also have to phone with the insurance straight after the operation because something went wrong. At 6 I'm allowed to leave with Tanno, who landed close to Tremp, and Connie.
Today they fly a 132km task with 7 tp's. Unfortunately no Dutchies in goal. Johnny has crashed at the end of the task but can't remember a thing.

Geen opmerkingen: