zondag 21 maart 2010

Vliegseizoen 2010

Dit jaar heb ik de volgende wedstrijden gepland staan:

WK Dames Tegelberg Duitsland van 8 t/m 22 mei.
NK Slepen 29/30 mei en 5/6 juni.
EK Ager Spanje van 11 t/m 24 juli.
NK Monte Cucco Italie van 9 t/m 15 augustus.

WK Dames Tegelberg
Inmiddels sta ik 11e op de wereldranglijst bij de vrouwen en mijn streven is bij de eerste 10 eindigen. Vorig jaar op de Pre-WK heb ik 2 trainingsvluchten kunnen maken maar de wedstrijd zelf was niet vliegbaar vanwege de weersomstandigheden. Hopelijk is het dit jaar beter want het lijkt me een prachtig gebied om te gaan vliegen. Zie ook mijn blog van vorig jaar. Zo als het er nu naar uitziet ga ik samen met Jamie (VS) en Claudia (Colombia) een team vormen en Tim zal ons chauffeuren. Hier de link naar de website van de wedstrijd.

EK Ager Spanje
In 2002 vloog ik hier mee met de overland cursus van Dennis Pagen. De sfeer van de wedstrijd, die gelijktijdig met de cursus was, en het gemak van het vervoer was me zo goed bevallen dat ik vanaf 2003 besloot met wedstrijden mee te gaan doen. Hier de link van de website.

Geen opmerkingen: